hejsan! :)

förlåt så jätte mycket för dålig uppdate! jag varit upptagen hela dagen:/ först va jag i skolan-.- sen var jag, mamma, och casper(min lillebror) och klippte oss;) sen åkte jag hem och bytte om och packa för jag skulle till sanna(min söta lilla korkade kompis) :D  ;) sen åkte jag då till stallet, red inte idag heller det var mörkt och det är såå halt:(  jag har inte ridit henne på 4 dagar :o  i morgon ska jag rida eller i alla fall gå ut och gå med henne i inspänningstyglar! :)

men i alla fall du sitter jag här med sanna, vi snackar typ massa ;) och äter kexchoklad ;D sen vet jag inte vad vi ska göra :p menmen vi får väl se:p jo nu vet jag vi ska göra en hissa eller dissa :D det kommer lite senare :)

de va väl typ allt om idag :) 




här är två bild på mig och sanna :) <3




och en söt bild på sannas häst Pg som både jag och sanna saknar väldigt mycket<3



och hennes hingst Crugibar Flying Childers <3


blev bilder på sannas hästar för vi är hos sanna:) och kunde kanske vara lite kul och se hennes hästar också eftersom jag skriver ganska ofta om att jag är med henne;)








kraamiz   (hade inte den vanliga bilden här så de fick bli denna )

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi har haft skit kul gumman har alltid kul med dig sis, JAG E INTE KORKAD JAG E VÄLDIGT SMART (i)hihi;)

blir en till kväll idag kommer sökert ha lika kul då får komma på ngt mer att snacka om vi snacka ju typ om allt igå vet inte riktigt om de finns ngt mer att snacka om har ju redan sagt allt men aja killar kan man alltid snacka om man kommer väl på ngt nytt alltid om dom ;) älskar dig gumman och e så otroligt glad över att jag har dig och jag vet att jag kan säga allt till dig och du vet att jag kan söga llt till mig jag finns alltid här för dig sweetheart! love u :*<3333

2011-01-29 @ 17:19:57
Postat av: sanna<3curre

från sanna asså denkomentaren då;)<3333

2011-01-29 @ 17:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0