hejsan! :)

idag har jag inte bloggat något för efter skolan var jag hos Farfar och Eva (min farfars fru) sen kom mamma, casper(min lillebror) min morster och min morfar och hämtade mig för vi skulle in till sjukhuset och hälsa på min mormor. Det var skönt och kul att se henne för hon pratade och gick och sånt:) det var kul att se:) ska dit på lördag igen :)
jag har inte varit i stallet idag för jag hann inte för klockan var så mycket när vi kom hem:/ :)  så sanna (min kompis) fixade till mig:D  tack! :D <3

i morgon eller på lördag kväll ska jag till moster och min kusin (alltså hennes dotter) och hälsa på dom:D
och imorgon ska jag rida :D

det här med min lilla tävling med bilderna på mig och min kompis utser jag vinnaren på söndag ;)

glöm inte att vara med i Josses tävling! :D

det var allt om idag :)

tack så sjukt mycket för kommentarerna! det är riktigt kul! och vi blir riktigt glada :D









kraamiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0