hejsan! :)

idag har jag varit i skolan som vanligt :(  alexandra(min kompis) va helt sjukt konstig idag:p   )
annars va de väl helt okej ;)
 
nu sitter jag här med alexandra :)  vi ska snart åka och kolla på färg till mitt rym för vi ska måla om och ändra om i mitt rum:D det kommer bli ganska jobbigt att ta ut möblerna -.-  blev inget stall idag eftersom jag har varit med alexandra:) :( blev ingen ridning igår heller för jag mådde inte bra:( men jag va i stallet och gjorde vi:)  blir kanske ingen ridning heller för vi ska åka och hälsa på mormor:) :( men på fredag ska jag rida! :D  längtar efter som de va ett tag sen nu ;)

om det är någon som vill så kan jag göra en header till er, mot att man skriver vårt bloggnamn i ett inlägg samma dag som man ändrar till headern;)  kan jätte gärna göra de! :D lägg i så fall till mig på msn och när vi är inne sammtidigt så skriv till mig så kan du skicka bilderna direkt så fixar jag det direkt, så länge jag inte har jätte brottom;) och om man inte blir nöjd så kan jag göra en ny eller så behöver man ju såklart  min msn är [email protected]  skulle vara jätte kul om ni frågade mig för jag tycker det är jätte kul att göra :)


jag och alexandra har fotat lite idag så här kommer tre bilder på oss:)






gissa vem som är vem;) jag väljer 2 stycken som gissat rätt så får de en länkning! :) det kan bli vem som helst så bara skriv ;)  




kraamiz

Kommentarer
Postat av: felizia

där är bara 2 bilder XD

du är till vänster på första i den rosa tröjan och alexandra till höger.



på andra är det tvärtom :)

2011-01-26 @ 18:12:30
URL: http://mitthestliv.bloggplatsen.se
Postat av: evelina larsson

på den första bilden är du den som har den rosa tröjan :) och tvärtom på den andra bilden :)

2011-01-26 @ 18:53:58
URL: http://polskbergsponnyn.blogg.se/
Postat av: lisa

på den första bilden är de du i den rosa tröjan och alexandra i den blå, och på den andra är de du som pussar alexandra,<3333333333333

2011-01-26 @ 20:47:34
URL: http://asfanbra.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0