hejsan! :)

idag har jag varit med sanna (en kompis) efter skolan:D sen va vi i ridhuset med Daffi och Cherrie :D de va jätte kul:D  men Daffi var jättttte pigg:/ och kicka lite när jag skulle fatta galopp;)    sanna hade ju med Cherrie och de gick nog bra för dom tror jag :) men annars va Daffi fin! :)
hon va duktig att lasta och lasta ut :)
blev ett kort inlägg, mår inte så bra..

men det var stallet idag:)  jag har inga nya bilder, men ska fota mycket i helgen ;D 

bild sen i sommaras;)










Kommentarer
Postat av: Lina Linge

JÄtte fina bilder, fast enda nackdelen med att du la upp dom är att nu så längtar man till sommaren ;D

KRAMAR!

2011-01-24 @ 21:16:05
Postat av: Lina Linge

JÄtte fina bilder, fast enda nackdelen med att du la upp dom är att nu så längtar man till sommaren ;D

KRAMAR!

2011-01-24 @ 21:16:56
Postat av: Mikaela

Man längtar verkligen efter sommaren när man ser dessa bilder!!

2011-01-24 @ 22:00:17
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se
Postat av: Tildah

Heej vilken fin blogg du har!

Ska ha en tävling på min blogg!Skulle vara jätte kul om du var med, din blogg är ju så fin! Kolla in den för att veta mer!

Många Kramar Tildah

2011-01-24 @ 22:50:15
URL: http://tiiildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0