hej igen! :)

nu har alexandra åkt hem:( men vi har varit och köpt färg och tapet till mitt rum:D  det blev en blommig tapet:)
jag ska ha vitt i rummet med en fondvägg alltså tapet där :) kommer bild på det nästa vecka när det är klart :)

i natt ska jag sova hos min farfar och hans fru eva :)
och i helgen ska jag nog va med sanna :D

på sportlovet ska jag träffa min gammla barndomsbästis:D äntligen! :D ska bli riktigt roligt ! :)

här kommer några bilder från lite allt möjligt :)

bild från prisutdelning med avdelningen :)

jag får pris ;)

bild från Daffi i sommras:) hoppas ni ser skillnad! ;)

haha jag och Mirre på tävling :D sanna som fotar... hon e jätte duktig(y)...haha ;)

Mirre var min tävling/foderhäst :D


min älskade Mowgli som jag saknar såå sjukt mycket!!!



hoppas det inte blev för mycket bilder :)

glöm inte att skicka in till hot or not / good or not so good :D
[email protected]






kraamiz


Kommentarer
Postat av: sanna<3curre

klart jag e bra på att fotta:D<3333

2011-01-27 @ 17:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0