här kommer de första "riktiga" inlägget :) <3

hejsan :)  idag har jag varit i stallet efter skolan, de fick gå väldigt snabbt för det var kallt o regna lite :( men jag red i alla fall i paddocken Daffi va faktiskt duktig för en gång skull :p  hon är väldigt pigg och galen:p  i alla fall så skritta jag och travade lite, hade ngn sorts gummisak(kommer inte på vad de heter) på skon så hon får inte stylder :D jag böjde henne lite ut och in, och lite skänkelvikningar:) måste få ner henne mer med huvudet för annars får hon inga nackmuskler och måste jobba henne mer med ryggen genom att få henne att ta långa steg, de gör jag genom att sitte mer på "bakre" delen av sadeln och följa med henne i stegen.   De va väl stallet idag:)



ingen bild från när jag red idag så det fick bli en bild från hagen:) den lilla hästen jag är på är Daffi den stora brevid är Cherrie :)





kramiiz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0