god morgon!

godmorgon! :)

nu sitter jag här i sängen med datorn i knäet :P
imorgon ska jag till stallet ! :-D
jag ska också få rida Play och sen ska jag ha lektion för Evelina när hon rider Play ;) så det ska bli super kul! :D ( evelina är min kusin och henne hittar du på polskbergsponnyn.blogg.se ) så då får jag ju skriva lite om det. blir nog några foton då också från stallet.

idag ska jag nog gå ut en långpromenad med Sazza, jag har smsat evelina och frågat om hon vill gå med, med hunden hon går ut med ibland. Så nu väntar jag på svar ;)

jag ska också åka och shoppa med min mamma och syster och kanske min bror :P :/


jag har en text som handlar om pessoarbett, den är väldigt bra och man lär sig mycke!
vill ni att jag ska lägga upp den? (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0