dålig update

hejsan! :)

förlåt för den dåliga updaten idag! :/
har inte hunnit uppdatera bloggen idag så får bli lite nu :)
men jag sitter med läxan så det får gå lite snabbt.

när jag är klar med all läxa så kommer bilder från igår och ska kolla om jag kan få bilden till beauty or beast så då blir det det senare idag (:
om jag hinner lägger jag också upp något om lösgörande av hästen! :)
låter det intressant?
om det inte är fler än 5 st. som skriver en kommentar i detta inlägget om att ni vill ha det så lägger jag inte upp det för då kanske det inte är så lönt...

skyndar mig med läxan så jag kan uppdatera snart igen!


imorgon ska jag till stallet och ta hand om min lilla bus-ponny och rida honom, kanske träna :D
då blir det självklart update och bilder, om någon vill fota oss :D





Kommentarer
Postat av: Evelina

det låter intressant med lösgöra hästen :)

Jag kan fota er imorgon om jag är kvar där ;)

2011-01-27 @ 15:43:08
URL: http://polskbergsponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0