bra humör!

godmorgon! :)
vaknade på riktigt bra humör idag, som jag inte har gjort på länge (Y) så idag kommer jag nog blogga en del så va beredda på många inlägg från mitt håll! jag ska ju bara komma på lite vad jag ska skriva om :P TIPS ?
idag ska jag till stallet och jag och Evelina ska fota våra små ponnysar så vänta er många bilder från det!
evelina har sagt att hon kan fota och filma när jag rider idag så det blir även foto och film från det! :D
jag och Play ska träna på vägar idag alltså en hoppbana men bara med cavalettisar eftersom vi fodervärdar inte får hoppa högre utan vuxen -.-
nu ska jag lägga in bilder på USB ifall min dator skulle gå sönder peppar peppar, ta i trä!


hur ser er dag ut? :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0