tidig morgon

godmorgon! :)
inatt blev jag väckt vid 5:tiden av min lillebror som låg och kräktes -.- så det va ju bara att hämta en spann och sen gå upp och hämta mina föräldrar. jag är glad att jag redan har haft det så jag lär ju inte få det igen. hoppas jag !
men nu sitter jag här vid datorn och vet inte vad jag ska göra :P
jag ska nog förbereda några inlägg som jag slänger upp under dagen, det beror ju på om fantasin är på topp idag ;)
jag åker till stallet vid lunch och jag och ''min'' lilla ponny ska träna ikväll :D det ska bli kul! jag hoppas verkligen han är på bättre humör idag än han var i fredags! och idag ska han även få paketerna så då blir han kanske ännu gladare och snällare när jag rider honom (y).
jag vet inte om jag tar med kameran, det ligger på vädret. och jag tror inte det är någon som kan fota oss (när vi tränar) men om någon vill blir det självklart bilder! :)
jag kanske fotar min syster när hon ska träna med sin foderhäst Indy :D om jag gör det kommer det bilder på dom ;)
ni får en fin bild på min goooose-man :D
och en fin bild på Emilia och Indy :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0