TÄVLING

här kommer tävlingen! :D
imorgon fyller Play ju år och jag har köpt 2 presenter till honom ;)
tävlingen går ut på att gissa/svara rätt på följande frågor;
1. Hur gammal blir Play?
2. Vad gömmer sig i paketen? (nämn en av grejerna men jättebra om ni nämner båda!)
jag har lagt upp bilder och skrivit vad jag köpte till honom här på bloggen innan ;)

vinnaren får en länkning. jag kanske utser fler än en vinnare, det beror på hur duktiga ni är! :)
tävlingen avslutas imorgon någon gång under dagen.
om ni har svårt för att komma på vad det är så lämna en kommentar så kommer det ledtrådar ikväll! :)


Lycka till! :D







Kommentarer
Postat av: evelina larsson

Play fyller 14 :)

Han får ett nosludd där det står en något på.

Sen får han även en "sten" som man hänger i boxen och så är det en smak på den.Så tuggar han på den eller / slickar,

2011-02-24 @ 17:45:22
URL: http://ponnynlillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0