svar på tal!

F E B R U A R I T J E J om play fyller år!:
Har du egen häst? :)
nej det har jag inte. jag har en foderhäst, Play :D
jag rider honom 3 dagar i veckan och dom andra dagarna går han ridskola, eller nja han går inte ridskola eftersom han e som han é och därför inte speciellt populär :/ jag rider honom även lite i ridskolan för att lära honom lite smått och gott :) haha nej men för att lära honom hur man uppför sig ;)







Anonym om play fyller år!:
Är det hästen på bilderna som fyller år? Eller någon annan på headerbilderna? :)
Ge den extra mycket morötter haha ne ja vet inte :)

vilka bilder menar du då? :/ den bilden som också är i inlägget om Play fyller år är han ;) Play är längst till vänster på headern med mig på halsen. 
tack för tipset! :D


Play (som fyller år)
hoppas ni fick svar! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0