super-ponnyn !

hoppträningen gick suuuuuper ! :D
Play va så sjukt duktig och va verkligen modig! :'D han har verkligen talang för hoppning och han tycker det e riktigt kul också!
idag kunde jag t.o.m korta galoppen och hålla lite mer i tyglarna utan att han sakta av. innan när jag har försökt korta den så har han bara saktat av :P
vi hoppade ett väldigt smalt hinder och jag trodde han skulle vägra men han hoppa utan att tveka :o
blev riktigt nöjd med träningen och framför allt stolt och nöjd över honom! <3
det är verkligen vår dag idag och dessutom har jag haft honom i en månad idag! :D jag kan inte fatta hur snabbt tiden har gått men det känns ändå som jag har haft honom mycke längre! och så mycke han redan har utvecklats, en del iallafall!
hon som skulle fota oss kunde visst inte men pappa kollade och va snäll och filma men det blev bara 2 bilder för det va så dammigt där inne när alla red runt där och sen satt han och pratade :P
bjuder på dom 2 bilderna det blev men dom blev inte speciellt bra kan jag säga xd
synd att jag inte kan lägga upp filmer eftersom han filma när vi hopppa :(


hehe väääääldigt suddig :P



släppte ut honom lite i hagen och tog lite bilder, han posa riktigt fint! ;D
lite suddig :/
e han inte underbart söt? :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0