störiga ponnysar

båda ponnysarna alltså Play och Sherdil va lite störiga idag :P
i början av ridpasset va Play sjukt fin och lyssnade super på mina hjälper! :D
vi galopperade över några galoppbommar och lyssnade även på mig där så en gång kom vi helt perfekt!
innan jag gick in med honom skulle vi ta ett språng men istället skulle han visst sticka så jag drev på honom och vi galopperade några varv så kom vi på hindret då eftersom han had lugnat ner sig trodde jag, men då skullen han visst fortsätta att springa så han stack igen men hoppa ändå hindret och då fortsatte jag att driva så det blev lite intervaller idag för honom :P
när han hade lugnat ner sig sen hoppa vi hindret igen och det gick jättebra :)
hehe han blev svettig över hela kroppen typ (y)
Sherdil och jag hade en liten kamp genom hela ridpasset och idag la han även in en riktig bock också, och lite sparkar ;)
han stannade typ hela tiden och vägrade gå så vi fick gå in efter min syster och hennes foderhäst :P
har inte lagt in bilderna i datorn än men gör det imorgon för jag hinner inte ikväll så då kan ni vänta er bilder.
nu ska jag kolla på ponnyakuten :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0