stööööörigt! -.-

hejsan! :)
tog en liten paus i läxan och kollade lite på horzes rea! :D
har länge velat ha en hoppgjord och nu hittade jag en för hela 300 kr! :O
asså guuuud vad jag vill köpa en! men det störiga är att jag ska ju bara ha Play för tillfället så därför känns det lite onödigt att köpa en till honom och eftersom den är så billig så vill jag passa på att köpa den nu! :D
tänkte höra med er om vad ni hart för storlek på era sadelgjordar och vilken storlek era hästar är? ;)
så kanske jag kan räkna medelvärdet och sen köpa en xd
haha! XD
(jag ska ha en svart!)

Kommentarer
Postat av: felizia

Jag har tre såna, en 1m, en 110cm, en 120cm dem har dem är lite annorlunda i storlekarna, harry har 1m men brukar ha 90cm och isac brukar ha 1m men får ha 110 i den osv. tror jag:P

2011-02-07 @ 20:21:53
URL: http://mitthestliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0