skolfri!

hejsan! :)

nu har jag helgledigt! :D
blåste sjuuukt mycke när jag skulle cykla hem från skolan men det va väl bara att trampa på ;)
jag ska till ponnyn idag :D
tror jag ska sova i stallet inatt och eftersom där inte finns något internet kan jag ju uppdatera där :(
jag ska försöka uppdatera mycke innan jag åker till stallet (om jag hinner!) på lördag när jag kommer hem (vet inte riktigt när) skriver jag om ridningen idag och ska ta med kameran så blir nog mycke bilder med! :D ska försöka skriva om annat också som att kanske lösgöra hästen? om det inte är fler än 5 st som vill lägger jag inte upp texten för då känns det inte precis lönt :/

vet att jag tjatar mycke om det men det skulle vara super om ni kunde skriva lite om vad ni vill läsa om, vad som helst! (: det är väldigt svårt för mig att veta vad ni läsare vill läsa om ;)
vill ni ha bilder? på vad?


ha det bra! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0