riktigt fin Play! <3

hej! :)
både Sherdil och Play va jätte duktiga idag! :D
Sherdil skrittade jag fram där ute eftersom det va så fint väder och det gick väl bra, han tittade på mycke men va inte rädd och så ;)
red honom mest för lära känna honom elr hur man nu ska förklara det så vi gjorde inget avancerat och inget jobbigt ridpass :)
han var lite seg men väldigt duktig i övrigt! riktigt kul att rida honom! :D
Play däremot blev det ett jobbigt ridpass för :P hehe! han blev väldigt svettig !
han va så sjukt fin att rida idag! :'D man kände verkligen hur han har utvecklats! riktigt kul att se. och som han lyssna på hjälperna och så framått han va idag, helt underbart! <3
jag hoppas det håller i sig länge nu så han fortsätter att vara så underbar!
han va verkligen på glatt humör idag och ville verkligen samarbeta.
haha! när jag kom till stallet och skulle ta ut Play kände jag flera gånger att han försökte springa förbi mig och ut från boxen så backade honom om och om igen och sen tillslut precis när jag skulle sätta på grimman sticker han ut på stallplanen, inte första gången han gör det xd
fick tag på honom lätt sen men sen sprang han iväg ut mot galoppbanan (som är bredvid anläggningen, inte inhängnat) så då fick jag hålla honom hårt och sprina jättesnabbt för han inte skulle komma lös (a) hehe vi har våra små fighter :P

Kommentarer
Postat av: mathilda den bästa!

awww , världens finaste sherdil (L)

2011-02-18 @ 23:08:02
URL: http://juniorequestians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0