ridningen

hej! :)
gick väl bra när jag red idag :) han stannade lite här och där och vägrade gå fram och en gång sparkade han och någon gång typ tvärstannna han från galopp men det är ju sån han är och som man får övervinna ;)
han ville inte riktigt lyssna på mig men ibland lyssna han jättebra och ibland inte så bra.
imorgon ska jag ju rida honom, det är ju min riktiga dag ;) det är hoppträning i ridhuset och då får man inte vara där, jag får väl se om jag rida på en volt längs ner innan dom börjar hoppa annars får jag väl lösa det på något annat sätt.
jag åker vid 5 tror jag så då kan jag för en gångs skull skriva något här innan jag åker :P men eftersom vi har fodervecka denna veckan så kommer jag inte hem förräns efter 9 så jag ska äta och så. men skriver så snabbt jag kan!
nu måste jag avsluta. vi hörs imorgon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0