provredo?

hejsan!
nu har jag gjort glosor så nu är det snart ur världen, bara förhöret kvar -.-
har också tränat till det muntliga provet så nu är jag nästan provredo! :D
tänkte träna lite med wii:et nu och sen äter jag nog, och därefter blir det stallet :-D
ska försöka slänga upp de andra och sista inlägget som jag skrev igår innan jag åker, som jag tror jag kommer hinna ;)
är det något speciellt ni vill att jag ska skriva om? (:
kom med förslag, det är aldrig fel!

tycker värdet är jäääätte tråkigt! :( regnade lite innan när jag satt och gjorde läxa men ser ut att ha slutat nu, himlen e ju typ helt svart/mörk och det blåser! :(
men det är skönt att det nästan är 5 grader! :D

nu måste jag gå så jag hinner träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0