mysigt väder!

hejsan! :D

har precis kommit hem från en mysig joggingtur! :D
vet att jag skrev innan att jag skulle lägga upp mina egna-häst inköp men nu vet jag inte om jag hinner :/
har lite läxa kvar att göra och lite annat så jag ska försöka hinna med! (:
skrev ner på en lapp innan om vad jag kunde skriva på bloggen så nu har jag lite att skriva om ;)

tänkte att jag kunde ha typ en tävlingsmånad eller bara lite tävlingar då och då ;)
har ni tips på vad tävlingarna kan ''handla'' om?

imorgon ska jag på årsmöte i klubben så då kanske jag passar på att rida Play samtidigt om han inte ska gå lektion såklaert, jaja vi får se.
det kanske inte blir så många inlägg imorgon eftersom jag nog åker till stallet vid 5 om jag ska rida honom, men fixar nog några inlägg nu som jag snabbt slänger upp under dagen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0