mina egna-häst inköp! del 2

hejsan!

nu kommer del 2 av mina egna-häst inköp! :)
denna gången är temat: reflexer (i trafik/ridning, inte i hagen m.m)

skriver vad jag tycker om dom olika reflexerna! (:
men ni får gärna skriva vad ni tycker!



hade köpt detta täcke eftersom jag tycker det verkar väldigt bra och tycker det är en smart idé! :)
täcker mycke från sidorna, bak och fram! vad jag har sett e detta det första täcket som har det!
hade lugnt köpt detta täcket om jag hade ridit mycke i trafik! :) tycker det är till ett bra pris också!
och jag tror det värmer också, framme på bogen också! :)




det är väl bra med benreflexer, eller hur? ;)
och kanske värmer dom också lite eftersom dom har sånt teddy''sak''? xd



en sånhär kanske man inte behöver om man köper ett sånt täcke som jag skrev om lite längre upp? men det kan ju alltid vara bra? :P haha jag e sån som vill ha allt! xd



ett reflexspö tycker jag är bra att ha! man kan ju rida med det vanligt också! :D



reflexer till tränset är super enligt mig! :D


nu har jag väl lagt ut reflexer så hela hästen skulle vara gömd i det? XD hehe!
självklart ska man ju också köpa( /klä sig ) reflexer till sig själv! det är ju också viktigt, men eftersom detta ämnet eller vad man ska kalla det heter mina egna häst inköp, får jag ju lägga upp grejer till hästen! ;) så kommer det vara i alla domhära inläggen!
spöet är ju i och för sig till ryttaren men ni får tänka bort det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0