matte -.-

hejsan! :)
nu har jag pluggat matte :( men jag blev iallafall klar, sköönt!
blev jättetrött så jag ska bädda ner mig i sängen nu och göra ett test i Min Häst häst tidning ;)
ska till stallet imorgon och träna! :D wiee!
Evelina är jätte snäll och erbjöd sig att fota oss så det blir bilder från ridningen också! :D
tack så mycke eve! du är underbar! <3
som ni säkert har märkt har vi också fått en ny header som Evelina har gjort! tyckte den va sjukt fin!

slutar 13.15 imorgon så jag kommer uppdatera bloggen innan jag åker! (:
undra bara om vad? xd
haha jag får fundera under dagen!
något speciellt ni vill läsa om? :)




godnatt!

Kommentarer
Postat av: ev

2011-02-11 @ 07:28:40
Postat av: Hanna

Vilken mysig bild! :D



Kika gärna in i min blogg. :)

2011-02-11 @ 20:33:28
URL: http://hannnss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0