lite om shoppingen/dagen :P

vi shoppade på nova lund och skulle ju inom flädie lantmannaaffär :D jag kollade på träns och hittade ett men jag tror det är för stort :/ det stog ingen storlek.
kolla på tretorn :D men det va ingen som passa :(
vi hämtade min lillebror när han hade spelat klart sina matcher och sen åt vi med hans kompis och mamma, mysigt!
åt en falafelrulle, jätte gott!
sen åkte vi inom stallet och lämna min syster som ska sova där och eftersom det va så fint väder sa min mamma att jag kunde springa och ta 10 bilder men det blev 65 st istället xd
och nu har jag precis nästan varit ute med Sazza och tagit måångaa bilder! ;D
haha jag e lite bildberoende...
sazza <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0