lång tid!

hej! :)
förlåt att det dröjde så! :/
tog typ hundra år att ladda in alla bilder och sen skulle jag äta emellan och lite andra grejer.
men nu har jag tid så nu kan jag skriva lite om ridningen :)
han va helt otrolig idag ! :'D
har nog aldrig haft den känslan i honom som vi hade idag.
vi började med lite dressyr och gjorde lite allt möjligt och sen efter ett tag började vi hoppa smått :)
tror vi hoppa ett hinder på 80/85 :)
första galoppen innan vi började hoppa va helt konstig.. jag vet inte hur han fick ihop den men på något sätt lyckades han xd haha, jag har en konstig liten ponny! :P
när vi började hoppa va han väldigt framått och det kändes väldigt bra! hoppade en liten bana ;) synd att jag inte kan lägga in videoklipp för min syrra filmade oss när vi hoppa :s
han har också börjat få in det här med rygga! :D när jag började på honom kunde han knappt rygga ett steg idag kunde han rygga ca 3 steg ! är stolt över honom!
är väldigt glad över ridpasset och han lyssnade mycke bättre idag än i fredags! :D i fredags ville han inte sammarbeta och bara stängde ute mig, idag var det helt tvärt om! han ville verkligen sammarbeta och va pigg och glad, riktigt kul! :D
detta blir nog sista inlägget för idag för jag är jätte trött och har lite grejer att fixa och sen ska jag kolla på ponnyakuten :D
här är lite bilder :D
haha! xd




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0