ihoptryckt?!

asså det e så himla störigt !
oftast när jag skriver texter med stycken så när jag publicerar den sen så försvnner dom och texten blir ihoptryckt ?!
jag blir rätt irreterad på det faktiskt, och sen tänker jag att det blir svårare och jobiagre för er att läsa texterna? :/
jag hoppas det inte blir det och att ni fortsätter läsa min blogg! :)
såhär menar jag:

(om jag skriver såhär...)

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhh

hhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


(...blir det såhär?)

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
bjuder på en glad bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0