hiss eller diss ?

hissar horze-affären för på benskydd kan man välja bland en massa olika färger! jag tror inte jag har sett det innan asså så stort urval av benskydd i andra affärer. tycker horze är jättebra som skiljer sig från mängden! :)
t.ex. har ni sett denna färgen förut?
däremot dissar jag dom för deras fleecetäcken. man har två stycken att välja på och jag tycker inte precis någon av dom är speciellt snygga. och detta täcket tycker jag mest hänger.
och denna modehästen tycker jag bara dom har stoppat på den en massa grejer :P tycker varken den röda eller gröna färgen va snygg och dessutom blanda dom! tycker det va gräsligt!
som jag skrev om benskydden tycker jag likadant här! här kunde man välja bland 7 olika färger! det har jag aldrig sett på tex hööks och börjes o.s.v.
om man vill sticka ut i mängden är nog horze en bra affär för det! å andra sidan tycker jag dom är rätt så dyra men det får man ju ta ;)
vad tycker ni? :)



Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Älskar Horze! billigt och snyggt :D

2011-02-27 @ 19:12:01
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0