hiss eller diss ?

här kommer hiss eller diss som jag lovade innan :)
detta blir väl både hiss och diss! ;)
diss: tycker det är rätt dåligt att det bara finns i ''små'' storlekar, asså inte i full och större! det finns ju lite större ryttare som också vill sticka ut lit i mängden och ha en lite färgglad häst. (: t.ex. om jag hade haft en storhäst och den hade passat i någon roligare färg hade jag gladerligen köpt det! men nu går det ju inte det eftersom det inte finns i större storlekar :/
hiss: tycker det är väldigt fint och gulligt! kul att det finnt träns i lite andra färger än svart och brun!
hissar detta ''settet''! tycker mönstert är jättefint! mönstert finns typ på stigläderr tror jag :/ har själv ett sånt träns och är jättenöjd över det :) önskade mig förbyglen i julklapp men fick inte den :(
dissar dom här för jag tycker inte dom är så bra. jag använde mig av en sån innan men slutade snabbt och började använda ett spö istället, funkar super! :D
visst, dessa hjälper ju men jag tycker man får ta i en del för den ska hjälpa och då känns taskigt mot hästen.
hissar denna för jag tycker den är jättebra! :D
jag har en liknande och jag tycker den tar väldigt mycke damm och sånt på hästen! nackdelen är bara att den blir skitig snabbt, men det är lätt att ta bort xd
dissar dom här. jag tycker inte det ser ut som dom har någon passform :/
känns som när hästen går att kanten sitter och trycker upp mot karleden och då kanske hästen får skav av det?
vad tycker ni? :)


Kommentarer
Postat av: evelina larsson

tycker allt samma som dig :)

2011-02-10 @ 18:21:38
URL: http://ponnynlillan.blogg.se/
Postat av: Anonym

du skriver att d e kul med träns i andra färger än svart o brunt och lägger upp en bild på ett svart träns?? :o

2011-02-13 @ 00:48:45
Postat av: Anonym

du skriver att d e kul med träns i andra färger än svart o brunt och lägger upp en bild på ett svart träns?? :o

2011-02-13 @ 00:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0