hemma från stallet

hejsan! :D
nu har jag kommit hem från stallet och just nu sitter jag och äter.
min underbara mormor skjutsade mig och emilia till stallet idag :D <3
hon följde med så hon kunde få se Play och tyckte han va riktigt fin!:')
har inte så mycke att säga om ridningen idag pga att vi mest skrittade.
jag får hoppas att han inte blir över speedad tills imorgon men på fredag ska jag träna och det brukar vara väldigt jobbigt för hästen ;)
provade att ha ett fårskinnsludd på nosgrimman så han skulle sänka huvudet lite, märkte kanske liiite skilland men ska fortsätta rida honom med det och se om jag märker skilland i slutändan (: på söndag ska jag även rida honom med inspänningstyglar och se om det fungerar.
när jag kom till stallet hade solen gått i moln så jag hann inte fota så mycke :( jag har inte hunnit lägga in dom i datorn så ni får tyvärr inte se dom.
ikväll ska jag träna lite till provet imorgon och se klart ponnyakuten och lite annat så vi får se om jag hinner och kommer på något att skriva men jag ska fundera på vad jag kan hitta på att skriva om ;)
vi hörs väl!

Kommentarer
Postat av: Fabianagathe

Perfect work!

2011-09-14 @ 11:59:37
URL: http://fabianagathe.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0