hejsan!:)

idag har jag inte varit i stallet :/ mår inte så bra :/   men tack sanna för att du hjälpte mig :D
skulle egentligen varit på ett sånt ridklubbmöte men blev inte pga att jag inte mådde bra :/

men jag har typ inget att göra :(  spelar lite, kollar på när pappa och lillebror spelar:p ska snart sticka till farfar och hans fru eva för de ska hjälpa mig med matten -.-   har 9 sidor att göra tills i morgon :o   men vet inte om jag ska till skolan i morgon men får väl göra de ändån ;)   det kommer snart en hiss eller diss;)

nu kommer det lite bilder från Lappland:)♥ det är från olika år men har ingen aning vilka xd


JAG LÄNGTAR SÅ J****A MYCKET TILL LAPPLAND!! DE E HELT SJUKT:o ♥


haha jag i snön xd


FJÄLLET ♥







kraamiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0