hejsan! :)

idag har jag varit i skolan som vanligt -.-
sen stack jag hem och åt, sen stallet:D fick rida på uppfarten, för det var halt i paddocken, kallt, och regnade och det var kol svart så jag kunde inte rida  ner i hagen:/ men det gick väl bra:p 
ja förlåt att jag inte har blogat alls mycket nu men jag har jätte mycket att göra just nu:/ och har läxor och sånt -.- till i morgon har vi 36 glosor engelska och biologi :/ fast jag kan nästan allt :)
men i alla fall så ska jag snart äta spagetti o köttfärssås:D mums;)

i morgon ska min lilla polle bli vaccinerad;) så jag ska inte rida :/ men efter vi vatt och vaccinerat ska jag åka och fota mina kompisar när dom rider:D och kanske träffa josse som jag inte har träffat på sjukt sjukt länge! :´(
men de ska bli kul:D och i helgen ska jag ha en stallhelg:D jag ska lära min lilla polle buga:D och rida ordentligt(om det är bra väder) och fota såklart :D   ska bli superkul! :D ska försöka blogga mycket i helgen! och mycket bilder! :D
blir nog inga fler inlägg idag :/ pappa ska ha datorn typ :/
men vi hörs i morgon:)





min sööta kisse när han va liten :´)
 





kraamiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0