hej igen! :)

nu har jag varit och vacinerat Daffi :) det gick bra jag och stallägaren gick dit med Cherrie och Daffi:) sen var jag då och kolla på några kompisar när dom red:) de var kul men kaaaallllttt :/  men det blev inga bilder :( dom red i ridhus och det var någon häst där som var blixträdd också så det gick inte att fota:(

men jag hoppas verkligen att isen och den hårda marken försvinner nu!!! jag vill galoppera,hoppa, kunna rida ordentlig och allt man nu kan göra!!!!!

jag håller på att längta ihjäl mig till lappland!! hjääälllpp mig :p det är 9 veckor kvar :o :´(

men ja tack så sjukt sjukt mycket för alla kommentarer! vi blir jätte glada när vi ser det! :D och tack så sjukt mycket till alla som läsar vår blogg!

glöm inte tävlingen med hästfärgen ;)


en liten bild jag gjorde för ett tag sen :p






kraamiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0