header- beskrivning

tänkte beskriva headern lite eftersom det är 3 olika hästar där så det blir lite klarare för er ;)
längs till vänster är Play och jag. honom har jag nu tillfälligt tills ridskolan köper in en ny häst och då ska jag ta den om jag vill :)
i mitten är jag och Beauty. henne hade jag som foderhäst i nästan 1.5 år, tyvärr gick hon bort i januari :'(
längst till höger är jag och Castor. hade honom som sköthäst i 3-4 år. blev sedan fodervärd på honom men tyvärr så såldes han :'(

hoppas ni förstår lite bättre nu ;)


Kommentarer
Postat av: madde

När du säger att Beauty gick bort dog hon då eller blev hon såld. om hon dog så av vad. Är lite nyfiken eftersom hon var min favorithäst när jag gick på ridskolan.

2011-02-20 @ 16:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0