gratinerade tunnbrödsrullar

hejsan! :D

man får gärna skicka in bilder till min beauty or beast! :D
ni som kanske är nya läsare, jag bedömmer likadant som hot or not men har döpt om det och har lite andra punkter för jag inte skulle ''härma'' dressyrmupparna ;)
skicka då till [email protected]


hjälpte min syster att typ mosa smör till hennes muffins för hon orkade inte xd hehe!
har ätit gratinerade tunnbrödsrullar till mellis, va riktigt gott så såna gör jag nog fler gånger! :D

nu ska jag fundera på vad jag kan skriva här på bloggen efter min läxa -.-
kan ta en stund för jag har glosor men jag kan nog ta lite pauser och skruva något här, äter nog också vid 6 ;)
det blir ett inlägg om mina egna-häst inköp idag! (:
men det kan ta en stund eftersom jag måste hitta grejer också ;)
vad vill ni att det ska vara för tema idag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0