goddag!

hejsan! :)
har varit ute med en glad vovve för ett tag sedan och nu måste jag sätta mig med lite matte tror jag :( har prov imorgon -.-
ska även till stallet idag och rida busen med i ridskolan :D
vi får väl se hur det går :P han har ju skött sig i 2 dagar utan att göra något så vi får väl hoppas han fortsätter så!
tävlingen om finast rasen avslutas idag, så om du vill vara med får du skicka in en bild nu ;) det är 2 bidrag med än så länge.

vill ni att jag ska hissa och dissa lite? (:
tänkte börja med en ny grej som jag kom på precis ;)
vad jag hade köpt för utrustning till min egna häst och varför! låter det kul? :P
jag delar ju såklart upp det i delar kanske en gång i veckan så det inte blir så myyyycke att läsa, som ni förstår är jag rätt ha-galen, vill ha det mesta som jag ser (Y)
älskar verkligen denna bilden! den lilla tjejen som står och klappar Beauty är min kusin :D det va så sjukt gulligt för hon vågade bara klappa Beauty, Emilias (min syster) häst vågar hon inte klappa (inte på den pay and riden iallafall) :')
är så stolt över min lilla älskling! (L)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vilken söt bild! :)

2011-02-03 @ 19:47:44
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se
Postat av: anna "chatie" thorén

josse!!!!!

du! den sadeljorden du har på beauty! jag har en sån i blå vill du ha den? asså gratis :P för barndy är för tjock.. eller han är ju stor häst och den är ju ponny :P men säg till om du vill ha den :)

2011-02-03 @ 22:50:32
URL: http://chaties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0