glad josephine!

hej igen! :)

red play idag ca. 30 min och han skötte sig riktigt bra! :D
inga sparkar mot hästar/människor (även om vi kom lite nära hästar ibland och han blev sur)!
inga sparkar i luften eller ofrivilliga ruschar! :D
så han skötte sig super! :'D
han har också fått lite bättre kondis så nu blir han inte lika svettig som han blev innan efter ett ridpass.
han va lite seg i trav och skritt så kunde önskat att han va lite mer framme och bjöd lite mera men i galoppen fick han fart! ;) haha, den lilla busen XD

det va väl allt om ridpasset och imorgon ska jag rida honom i ridkolan igen, fast bara en lektion (som är planerat, man vet ju aldrig :P) på fredag ska jag rida honom igen :P ska kanske träna med honom då, vet inte riktigt än eftersom jag inte insatt i en grupp än :/

vi hörs, ska fundera lite på vad jag kan skriva här på bloggen så om jag kommer på ngt (som jag ska försöka så gott jag kan) kommer det upp lite senare ikväll ;) och om jag hinner förståss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0