Fortsättning med fakta om i början med Daffi (L)

sen efter någon dag började jag rida henne det gick inte alls bra:/ det gick jättefort, jag kunde inte sitta ner på henne i traven:/ fick stå upp i galoppen, hon kunde inte gå i form :/ hon kickade fortfarande i galoppen och hon var helt genomblöt efter ett 10 min pass för att hon hetsa upp sig själv. Jag höll på så samma sak varje dag, sen började jag rida ut och det gick ganska bra, men hon var fortfarande jätttteee pigg.
Sen flyttade jag till et nytt stall, och stallägaren där är dressyrryttare, så hon började hjälpa mig hemma i stallet i stället för att jag skulle åka iväg:)  hon hjälpte mig kanske typ 1-2 gånger i veckan. Det tog ett tag innan hon börja lära sig, men till sist var hon ganska duktig :) inte super duktig, men hyfftsat ;)



skriver mer nästa vecka så att det inte bli för mycket text ;) 






kraamiz  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0