fin Play! <3

hejsan! :)
har kommit hem från stallet efter ett möte och 2 lektioner med play (Y)
haha frågade om någon mer skulle rida honom när första lektionen va slut och då sa ridläraren att jag kunde rida honom en lektion till och sen när jag skulle gå typ 5 i 7 så fick jag inte det (mötet börja 7) så jag kom rätt mycke försent eftersom jag inte fick gå förrän kvart över 7 xd jag skulle ju egentligen rida i en grupp som börja kl 5 men dom skulle visst ha teori så fick rida i gruppen senare.
men skit i det ;)

första lektionen skötte han sig riktigt bra! :D han hittade inte på ett dysst. men jag råkade komma i nybörjar-grupp men jag fick göra det bästa åt det! ställde honom lite red egna vägar och så (: han var lite stel när jag skulle ställa honom till vänster, så där har vi något att jobba med :) men han var verkligen riktigt fin! :'D det blev bara skritt och trav för jag tror inte den gruppen galoppar än :P

andra lektionen skötte han sig också väldigt bra förutom i slutet när vi skulle galoppera lite. på den lektionen fick vi vara ''ledarpar'' så vi fick gå först och vänta in dom andra så fort dom kom efter -.- men det va ju kul ändå! ;)
galopperade på denna lektionen men han kändes lite seg och inte riktigt framme vilket jag tycker e konstigt eftersom han va så duktig i traven och framått och glad :/
det va allt för mig! :)
nu måste jag plugga spanska - blääää :(

imorgon ska jag rida honom igen och på torsdag :p så det blir update från ridningen (:
ska försöka uppdatera så mycke som möjligt fast jag är i stallet lite mer nu! men på onsdagar har jag lite ont om tid så det blir uppdatering på kvällen.
ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0