e

kommentar:ja men först hot or not (som jag oxå har) och sen har ni rastävling....

svar: det var egentligen inte jag som skulle svara på denna komentaren, men jag måste säga en sak att typ 90% av alla hästbloggare har hot or not så det kan du inte säga att vi har härmat dig med!



kraamiz



om ''hot or not''
vi har ändrat den också eftersom vi inte skulle ''härma'' er andra och för att det skulle blir en annan grej av det. dessutom har jag frågat dressyrmupparna om vi fick lov att ha den och det fick vi! så om du/ni vill bråka/hacka på oss så kan du/ni göra det någon annanstans. jag tycker också bloggarna ska kunna få ha grejer ifred utan att någon ska gå på en, eller?
vill verkligen inte chaffsa om detta! (:

kram


Kommentarer
Postat av: felizia

jag har inte sagt att ni härmat mig, men ni har härmat dressyrmupparna...

2011-02-02 @ 15:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0