dagens ridpass

hej! :)
fick rida lite snabbt innan hoppträningen och det gick bra :)
först var det en annan häst där inne en liten stund men gick ut sen och då spände sig Play lite och lyssna efter många ljud, men han var riktigt duktig för jag väntade mig honom värre! :P
gjorde lite volter och han lyssnade väldigt bra där och fixade den fint! han var lite svår att få fram men jag tror det var för att han slappnade aldrig riktigt av efter den hästen hade gått ut även fast det kom inte fler sen.
när jag hade ridit klart skrittade jag ut med 3 andra, mysigt men kallt! :D
det var väl allt om ridningen, kameran fick ta en liten stall paus idag, haha! xd
på fredag ska jag börja passa en annan ridskoleponny, Sherdil så det ska bli kul! :D
nu ska jag tillbringa resten av kvällen till lite glosor och sen ska jag läsa lite ur boken allt om hästar den verkar super-duper bra verkligen !
sherdil! :D

Kommentarer
Postat av: evelina

varför ska du rida sherdil ? :)

2011-02-17 @ 07:31:00
URL: http://ponnynlillan.blogg.se/
Postat av: mathilda

VÄRLDENS FINASTE OCH BÄSTASTE PONNY SOM FINNS! <3<3<3<3<3<3<3



är så avensjuk på dig ...

2011-02-17 @ 17:55:26
URL: http://juniorequestians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0