dagens träning

tränade ju med Play idag och det gick väl sådär.
han svarar inte på skänklen och då är det rätt svårt att jobba med honom och göra det man ska :/
jag fick tips av tränaren att jag skulle träna på det, att han svarar på skänklen/hjälperna och även hur jag kan göra :) så nu blir det hårdträning för Play!
va duktig idag :D jag har mockat hagen, tvättat vattenkoppen, ryktat Play i typ 1 timme och ja det är väl det mesta :P han börjar bli riktigt len nu och på vissa ställen kan man nästan stå och klappa hur länge som helst! (y)
bilderna från idag kommer imorgon tror jag (beror på hur mycke läxa jag får, om jag hinner) för jag hinner inte ladda in dom i datorn nu för nu är det dags för ponnyakuten ! :D



bjuder på en lite suddig bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0