blåsigt

hej! :)
nu sitter jag här framför datorn och funderar på vad jag ska göra i 2 timmar. innan jag tar bussen till stallet. jag har ju liite läxa men det tar väl max 10 min :P haha jag behöver ju inte sitta här och planera mitt egna lilla schema för dagen xd
skriver självklart på bloggen när jag kommer hem från stallet! :D
usch det blåser såå! tänkte först gå ut med Sazza men det var för kallt + jag har lite lite tid :/ så nu gäller det bara
att klä på sig mycke så jag inte fryser i stallet! jag tar nog mina termobyxorna, guuud vad länge sedan det va sen jag använde dom känns det som :P
nu får jag väl göra lite läxa så jag kan skriva lite på bloggen innan jag åker ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0