blååååsigt!

hejsan! :D
vi fick sluta lite tidigare i skolan idag så den tiden har jag ''fördrivit'' med att kolla fejan, bloggar och så ;)
nu ska jag snart göra mig lite mellanmål och sen ska jag plugga lite -.-
ikväll ska jag rida Play med i ridskolan så då missar jag mötet xd men min syster ska dit så hon får väl berätta för mig vad dom sa ;) jag tror inte det är så ''viktigt'' asså jag menar att det är inget så speciellt eller vad man ska säga, (ta det inte fel!) det är typ ett möte med nya ideer och så.
jag gjorde ju 2 inlägg igår som jag slänger upp idag någon gång under dagen (:
skriver säkert lite om ridningen också :D
nu måste jag gå så att jag hinner!
vi hörs! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0