utvärdering av affären

ja, som ni ser på rubriken tänkte jag skriva en liten utvärdering av affären. skriv supergärna vad ni tycker!
jag har ju ingen aning om kvaliteten så jag utgår från att den är bra ;)

jag tycker det verkar vara en bra affär! fina saker och till ett bra pris. visserligen tycker jag det kanske är lite mycke pengar man får lägga för att få ett pannband t.ex. men å andra sidan är lite sån speciell utrustning dyrare.
jag tycker inte pannbanden är så jättefina, tycker dom är såna som man kan hitta i en ''vanlig'' affär, inte alla men vissa. det är saker man kan köpa om man vill sticka ut i mängden och det tycker jag själv är lite skoj :P kul att ha lite andra saker som dom andra inte har, sen kan man ju också ha lite vanlig utrustning som inte sticker ut lika mycke. jag tror inte heller att man har råd till sån här dyr utrustning asså om man ska ha den som vardags eller ha en hel outfit om man inte har jätte mycke pengar då.

hoppas ni förstår min utvärdering, om inte så får ni säga till!
vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0