underbar pojke !

ridpasset va helt underbart idag ! eller Play va underbar!
dessutom fick vi galoppera idag och det va faktiskt den som va underbar ;) jättekul att äntligen få galoppa lite igen!
play skötte sig riktigt snyggt hela ridpasset förutom på galoppbanan när vi skrittade fram så försökte han vända och springa tillbaka till stallet...
han svarade skänkel väldigt fint idag och när vi galopperade, det va ju precis som han alltid har svarat skänkel och vet precis vad det är :O det räckte liksom bara att jag knackade till lite med benen/fötterna så höll han galoppen eller galopperade på lite. min fina ponny är så duktig! <3
resten av passet gick också bra som jag nog skrev.
jag bara lääääängtar tills jag kan rida play imorrn och träffa honom!
tyvärr fota ingen idag :(

Kommentarer
Postat av: emilia ö

jag kommer gärna o fotar er ngn dag nu:) när de e fint väder! :)

2011-04-23 @ 23:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0