underbar pojke (igen) !

det va också super roligt att rida idag! längtar tills jag kan rida imorgon, haha :P
han är ju sjuk rolig i galoppen, och det är så kul att få galoppera igen ! det kanske låter lite beroende och att jag bara bryr mig om att galoppera men det gör jag ju ofc inte. men man inser inte hur kul det faktiskt är förrän man får göra det för första gången på mer än en månad, och sen gör Play galoppen så underbar också, hela han är underbar! <3
han skötte sig super idag !!! när vi skrittade fram på galoppbanan
gick han lite spännt, det har han faktiskt gjort nu dom senaste dagarna
men jag fattar inte vad det är som är läskigt... men iallafall, jag gjorde lite halter med
honom och då lugna han ner sig och slappnade av.
sen red jag på gräsplätten vid paddocken och där är ändå rätt öppet
och vi kunde galoppera där också utan att han stack eller hitta på något.
jag ökade till och med galoppen liite grann och inte heller då stack han.
min kille är så duktig och jag är så stolt över honom! (L)
kunde även lägga till spöet några gånger i rad och då gjorde han inte
heller något ''bus''.
haha, hoppas texten inte blir för svår att läsa. jag bara skrev av mig lite och förklarade kanske rätt mycke detaljerat, men men som sagt hoppas den inte blev för svår att läsa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0