ridpasset igår

red Plaiken igår men skrev aldrig för jag orkade inte och jag kom hem rätt sent.
min syster skulle egentligen fota oss men det blir aldrig av men på fredag har hon lovat att fota oss så då blir det bilder! :D
usch så MÅNGA flugor det är som sätter sig på hästarna! :( tycker så synd om dom! sprutade jättemycke flugspray på play igår men dom satte sig ändå på honom...
ska jag köpa ett flugtäcke till honom, när jag har pengar.
dom borrar sig ju också in i pälsen så det är ju svårt att få bort dom.
tillbaka till ridpasset. det gick jättebra. han svarade för skänklen väldigt bra och vi kunde till och med öppna, gå in, och stänga till paddocken när jag satt på honom ! det är sånt rep och en ögla som man sätter på en ''pinne''. lite svårt att förklara men han va jätte sammarbetsvillig och duktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0