Play -så otroligt duktig !

åkte till stallet för att rida Play idag.
red på gräsplätten vid paddocken, i paddocken, runt paddocken och på galoppbanan, haha xd
jag fick rida honom 1 timme idag, 45 min skritt och ca 15 min trav.
när vi va i paddocken kom en annan häst sen, när vi båda va i paddocken blev dn hästen rädd och ryttaren trillade av så hästen sprang ju runt i paddocken och bockade och så men Play stod bara helt stilla ! :o
jag förväntade mig ju att han också skulle springa iväg men jag hade visst fel...
en häst (som stod i hagen) blev vild av det och galopperade runt men Play bara ignorerade den hästen!
sjukt stolt över min söta ponny! <3
när jag skulle skritta av fick min lillebror skritta runt på honom lite på gården men jag ledde honom och även då skötte sig Play super duper fint !
mina bilder är i mobilen från idag så det får bli en bild på honom och mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0