Plaj

fick trava Play lite längre än igår. det gick väl bra.
i början tränade jag lite på att svara skänkel och det gick riktigt bra ! haha, kändes nästan som hans ''problem'' va att inte svara när man tog i tyglen. tillslut lyssnad han bra på handen också ;)
red lite på galoppbanan och sen runt paddocken på den gräsplätten som är där.
blev barbacka idag igen.
nu börjar han bli riktigt duktig på att stanna när jag stannar alltså när jag leder honom vilket jag är glad över!
han kan också snart rygga/backa på kommando, han kan det väldigt bra just nu, men han ska kunna det super (y)
(inte bild från idag)
mitt egensydda nosludd. snyggare i verkligheten än på bild.
tycker det ser så somrigt och härligt ut! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0