LOOOOOOOOOOOV !!!

wiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeee! :D nu har jag fått lov !
otroligt skönt att slippa skolan och dessutom är vi lediga på måndagen.
nu ska jag snart cykla till stallet och träffa min söta gris :D ska bli jättekul!
kameran följer med. jag vet inte om det är någon som kan fota när jag rider men annars blir det bilder från hagen och även på mitt egensydda nosludd. inte för att det är något speciellt att se men jag tycker färgen är häftig, ser så sommrig ut.
jag ska fota min syster när hon tränar så då kommer det antagligen lite bilder från det också.
nu ska jag fixa lite grejer. ska nog fixa till ett inlägg också som ploppar upp medans jag är i stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0