kan man ha en underbarare....

kan man hitta en underbarare häst än Play?! :O
han va sjukt duktig idag !!!
jag tränade frihetsdressyr med honom och då tränade jag att han skulle följa efter mig och när jag stannade skulle han stanna och det gjorde han!  sen tränade jag också på kommandot ''backa'' och det gjorde han så himla bra och fint !!!! <3333 såååå himla duktig är han !
när jag tränade med att han skulle springa med honom, så galopperade han istället för att skritta! det är lite svårt att förklara men hoppas ni förstår ;)
ridningen gick också super! :D han hittade inte på något idag. trodde faktiskt det för i onsdags stack han 2 gånger och försökte bocka av mig en...
han va gärna koncentrarad på annat än mig men det tränade vi lite på och volter och vägar och sen ställa. det gick bra fast i hans starka sida är inte att ställa i galoppen, haha, men det är något att träna på! (y)
för hur skulle jag klara mig med en problemfri häst eller vad det heter? xd fast å andra sidan finns det ju typ ingen helt problemfri häst eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0